Dupa aceasta procedura informatiile extrase sunt procesate si editate cu ajutorul softurilor specifice si lucrate manual de o persoana iar apoi sunt incarcate la loc in ECU motor.
Reducerea consumului de carburant prin eliminarea incercarilor esuate de regenerare.
Nu mai aveti nici o grija legata de operatia de regenerare care trebuie sa se realizeze corect.
Operatia de regenerare DPF este si reversibila doar daca este realizata profesional !
Automobilul nu mai intra in modul de avarie si nu mai sufera niciodata o scadere de putere datorata filtrului de particule colmatat ce restrictioneaza evacuarea gazelor prin esapament.
Filtrul capteaza particulele de funingine rezultate din procesul de combustie al motoarelor diesel.
Structura lui este din material ceramic si este rezistent la temperaturi de pana la 1000 grade celsius.
Printre alte cauze ce stau la baza incarcarii filtrului de particule se mai enumera si urmatoarele :
Prin denumirea lui este un filtru iar el este garantat un numar limitat de km si ani.
Calitatea slaba a carburantului, senzori de presiune diferentiala cu probleme.
O turbosuflanta cu grad mare de uzura incarca filtrul de particule cu ulei.
Lipsa aditivului, functionarea defectuoasa a sistemului de regenerare.
Uleiul este contaminat cu motorina datorita regenerarilor dese. Verificati frecvent nivelul de ulei !
Pe langa acestea mai enumeram si consumul de carburant ridicat, se aprind pe bord mai multe avertizari luminoase, fum negru pe evacuare, turbina este fortata, etc.
Mersul in mediul urban si calitatea slaba a carburantului va accelera procesul de colmatare, se recomanda mersul in mediul extraurban in mod frecvent pentru evitarea acestei probleme, verificarea gradului de incarcare si functionalitatea senzorilor in mod frecvent.