EnglishRomanian

FAQ

ChipTuning reprezinta optimizarea soft-ului de management al sistemului de injectie electronica in vederea obtinerii unei cresteri de putere cu pana la 30% mai mare pentru motoarele turbo-diesel sau turbo-benzina si 10% pentru motoarele aspirate diesel sau benzina.
ECO TUNING inseamna ECONOMIE de carburant pentru TRANSPORTATOR. Aceasta economie se face prin optimizarea parametrilor motorului. Economia de combustibil este cuprinsa intre 10-18 % in functie de motorizare si stilul de condus al soferului. Cresterea de putere in urma procesului de TUNING este de asemenea cuprinsa intre 10-20%.
Aceasta operatie necesita ca informatiile calculatorului ECU sa fie citite si salvate cu ajutorul unei interfete de comunicare intre un calculator si automobil. Aceasta lucrare se realizeaza in majoritatea situatiilor prin portul de diagnoza OBD sau in functie de modelele recente sau protejate este necesar sa se demonteze fizic ECU de pe automobil, in acest caz timpul de lucru sa mareste iar pretul creste.

Dupa aceasta procedura informatiile extrase sunt procesate si editate cu ajutorul softurilor specifice si lucrate manual de o persoana iar apoi sunt incarcate la loc in ECU motor.

Inlocuirea completa si definitiva a tuturor problemelor generate de filtrul de particule DPF.
Reducerea consumului de carburant prin eliminarea incercarilor esuate de regenerare.
Nu mai aveti nici o grija legata de operatia de regenerare care trebuie sa se realizeze corect.
Operatia de regenerare DPF este si reversibila doar daca este realizata profesional !

Automobilul nu mai intra in modul de avarie si nu mai sufera niciodata o scadere de putere datorata filtrului de particule colmatat ce restrictioneaza evacuarea gazelor prin esapament.

Filtrul de particule este o componenta suplimentara in sistemul de evacuare al gazelor de ardere.
Filtrul capteaza particulele de funingine rezultate din procesul de combustie al motoarelor diesel.
Structura lui este din material ceramic si este rezistent la temperaturi de pana la 1000 grade celsius.
Cea mai intalnita problema pentru care filtrul de particule se colmateaza este datorata mersului frecvent la turatii mici si in orase aglomerate, in aceasta situatie automobilele dotate cu filtru de particule nu pot incepe curatarea prin regenerarea automata in conditiile impuse si definite de producator.

Printre alte cauze ce stau la baza incarcarii filtrului de particule se mai enumera si urmatoarele :
Prin denumirea lui este un filtru iar el este garantat un numar limitat de km si ani.
Calitatea slaba a carburantului, senzori de presiune diferentiala cu probleme.
O turbosuflanta cu grad mare de uzura incarca filtrul de particule cu ulei.
Lipsa aditivului, functionarea defectuoasa a sistemului de regenerare.

Automobilul intra in modul de avarie, lipsa de putere si limitare de turatie.
Uleiul este contaminat cu motorina datorita regenerarilor dese. Verificati frecvent nivelul de ulei !
Pe langa acestea mai enumeram si consumul de carburant ridicat, se aprind pe bord mai multe avertizari luminoase, fum negru pe evacuare, turbina este fortata, etc.

Mersul in mediul urban si calitatea slaba a carburantului va accelera procesul de colmatare, se recomanda mersul in mediul extraurban in mod frecvent pentru evitarea acestei probleme, verificarea gradului de incarcare si functionalitatea senzorilor in mod frecvent.

bucuresti
Back to top